tiistai 3. kesäkuuta 2014

11 kysymystä-haaste

Sain haasteen Tee itse paremmin-blogista (Täältä!) Kiitos haasteesta! :)




11 kysymyksen haasteen säännöt: 

 Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 
Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa ja välittää tämä haaste heille. 
Sinun tulee kertoa blogissasi, ketkä haastat. 
Et voi haastaa uudelleen sitä henkilöä, joka haastoi sinut.

____________________________________________________________

1. Olen erittäin kilpailuhenkinen! Ja haluan olla kaikessa paras. Laiskuus valitettavasti menee yleensä kunnianhimoni edelle. 
2. Olen kateellinen ihmisille ja siksi saan itseni vihaamaan kadehtimiani henkilöitä.
3. Harrastan näyttelemistä ja jokapäiväisessä unelmassani harrastukseni on työni. 
4. Sisarukset ovat minulle TODELLA rakkaita.
5. Olen sotkuinen ihminen ja minua ei kiinnosta vaikka huoneeni on kuin pommin jäljiltä. Siivoan vain kun on AIVAN pakko.
6. Kännykkäni kamera on täynnä nuorimman pikkuveljeni kuvia.
7. En ole ikinä ollut lentokoneessa. Tai junassa. Enkä matkustanut yksin bussilla. 
8. Pelkään yksin olemista ja sitä että minut unohdetaan. 
9. Osaan olla tietyissä tilanteissa liian ylimielinen ja itsekeskeinen ja saan ihmiset ärsyyntymään pelkällä läsnäolollani.
10. Olen syntynyt suurikokoisena (en lihavana) ja minua on aina luultu paljon vanhemmaksi, kuin mitä olen. 
11. Kun tapaat minut, joko rakastat tai vihaat minua. 

___________________________________________________________

Mikä asia on jäänyt vaivaamaan mieltäsi vuosienkin jälkeen?
Näin kerran läheisen sukulaiseni vahvassa humalatilassa, enkä 7 vuotiaana osannut käsitellä asiaa. En puhunut hänelle pariin päivään. Vieläkään en pysty näkemään humaltuneita ihmisiä pelkäämättä. 


Mikä on ouduin yhteensattuma, joka on kohdallesi osunut?

Tilanteita on monia. Monet ihmiset joita tunnen, ovatkin jonkun muun tutun sukulaisia. 

Mistä asiasta et kehtaa kertoa olevasi eri mieltä?
Olen ihminen joka sanoo asiat niinkuin ajattelee. Ikinä en jätä mielipidettä kertomatta, sen takia että pelkäisin muiden reaktiota tai väittelyä asiasta. 

Mistä asiasta tuntuu olevan vasta hetki, vaikka todellisuudessa siitä on jo pitkä aika?
9 vuotis synttärini!

Ketä jäit kaipaamaan?
Kerho-ohjaaja Leenaa ♥ Niin ihana ihminen!

Mitä häpeät?
Käytöstapojani ja sitä miten joskus unohdan kunnioittaa muita.
Mistä olet ylpeä?
Unelmistani ja siitä miten uskallan unelmoida suuria.

Paras suomalainen artisti/bändi tai laulu?
Johanna Kurkela - Prinsessalle

Paras ulkomainen artisti/bändi tai laulu?
Adele - Rolling in the deep

Mikä onnistui tänään?
Tein unelma-kartan. Sitä katsoessani muistan mikä on se polku jota kävelen ja pääsen siihen mistä unelmoin.

Mistä olet kiitollinen tänään?
Äitini keroi minulle että saavuttaakseni unelmat minun pitää muistaa:

"Voit saada kaiken,
et vain voi saada kaikkea kerrallaan."

Se on hyvä neuvo ja se muistissa aijon elää elämäni.



___________________________________________________________

11. kysymystä sinulle haastettu!

1. Kuka ihminen on eniten vaikuttanut elämääsi?
2. Milloin sinua pelottaa?
3. Minkä ominaisuuden haluaisit itseesi?
4. Oletko joskus tehnyt jotain jota kadut ja uskot ettet saa sitä anteeksi?
5. Millaisia ihmisiä ihannoit?
6. Mikä on suurinta mitä olet joskus tehnyt toisen eteen?
7. Olisitko parempi ihminen jos olisit rikkaampi?
8. Mikä on se vaatemerkki mitä et koskaan aijo pukea päällesi?
9. Jos olisit auto, mikä auto olisit?
10. Oudoin asia sinussa?
11. Kuka on se jolle voit kertoa kaiken?


____________________________________________________________



2 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta! Ihana blogi sulla ♥ Liityin!

    http://kavioidenkopsettakin.blogspot.fi/

    VastaaPoista