lauantai 12. huhtikuuta 2014

Uudet jutut! :)

Mm vähän piristystä kevääseen! :) Löysin KappAhllista ihan täydelliset housut! Tosin lasten puolelta mistä en yleensä löytöjä tee. Maksoin legginssi/housu zydeemistä 8€ vaikka oikeesti hinta olisi ollut 15€ (kamala hinta yhdille lengginsseille!) Otin alerekistä viimeiset ja huomasin hintamerkinnän: 164. No nää joustaa. Kyl ne mahtuu. Ja jep! Mun 166 senttiseen kroppaan ja leveeseen perseeseen sain ahdettua noi eikä tehny ees tiukkaa! Proud. Oikee mun vaatekokohan on XS-S eikä välillä ne 170 senttiset housutkaan mee. (pitkät jalat)
Toinen löytö irtosi Cittarista LÖYTÖJÄ-korista 3,50 eurolla. Rimmel London:in huulipuna sävyä 700 Nude Delight. Ei liian vaalea eikä tumma,just sopiva mulle :) Oi vitsi kun oon ilonen nytten,kun taas vähän jotain uutta! :)
Huomenna palmusunnuntai. Joka meinaa siis sitä, että pikkuset lähtee virpomaan ja mä saan hallita telkkaria! Tosin suklaat joudun sitten hommaamaan ite...
No mutta, aurinkoista loppu viikonloppua ;) ♥
Tällänen ihana ♥
Oi vitsi mä niiiin rakastan näitä! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti